Hoewel we alles in het werk stellen om het te vermijden, zijn vragen, opmerkingen of technische problemen onvermijdelijk. Daarvoor hebben we een bedreven supportdesk opgezet, waar je als Paddle klant steeds terecht kan. Bovendien luisteren wij ook graag naar suggesties om het Paddle CMS platform te verbeteren.


De Paddlesupportdesk kan je op verschillende manieren bereiken.

  • Via deze online supportdesk kan je tickets aanmaken en opvolgen. Je beschrijft duidelijk het probleem dat je wilt melden, vervolgens neemt een Paddle medewerker het probleem op. Let wel: maak voor elke melding een apart ticket aan, zodat de opvolging ervan vlotter en sneller kan verlopen. Via ons ticketing systeem kunnen zowel jij als wij dit vervolgens opvolgen.
  • Daarnaast zijn we ook telefonisch bereikbaar tijdens de kantooruren van 9u tot 17u op 0477 56 15 99.
  • Tenslotte zijn we ook snel en gemakkelijk te bereiken via ons support mailadres: support@paddle.be. Let wel: stuur voor elke melding een aparte mail, zodat de opvolging ervan vlotter en sneller kan verlopen.


Gaat je website offline na de werkuren of tijdens het weekend, dan kan je ons bereiken via de crisis hotline: +32 473 86 01 29. Bij pure technische issues kan je ook bellen naar onze hostingpartner via het nummer: +32 89 68 05 20.