Voor wie is de Paddle Helpdesk bedoeld?

Gewijzigd op Wo, 17 Apr om 12:14 PM


De Paddle helpdesk staat ter beschikking van alle gebruikers van elke website waarvoor een Paddle-licentie actief is én die een opleiding gevolgd hebben die door een Paddle medewerker is gegeven. Het is als gebruiker immers veel plezanter om aan de slag te gaan met een toepassing waarvoor je de nodige opleiding gekregen hebt. 

 

'Gebruikers' zijn alle personen die over een account beschikken in het Paddle CMS-platform als een redacteur, een hoofdredacteur of een webadmin


De Paddle helpdesk is bedoeld om de gebruikers die reeds een opleiding genoten hebben, te helpen door hun gebruikersvragen te beantwoorden. 


Binnen een standaardlicentie is het niet voorzien dat de helpdesk inhoudelijke taken uitvoert op jouw website. Hiervoor bestaan er supportpakketten. Indien je interesse hebt in zo'n supportpakket, neem dan contact op met jouw projectmanager of via communicatie@paddle.be


Kennisdatabank

We beschikken ook over een uitgebreide kennisdatabank. In de kennisdatabank staan onze "how-to" artikelen uitgewerkt met stappen en schermafbeeldingen voor bepaalde functionaliteiten en modules. 







Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren