Wat is gratis en wat is betalend?

Gewijzigd op Mon, 12 Jun 2023 om 04:38 PM

Tijdens opbouw:

  1. Tijdens de opbouw van de website loopt jouw contact via de projectmanager(s). Zij volgen het budget, de planning en de scope van het project op.

  2. Tijdens de opbouw van een website voorzien we steeds één of meerdere opleidingen. We zijn ervan overtuigd dat goede opleidingen voor een groter werkplezier zorgen en het werk sneller vooruit laten gaan.

  3. Na de lancering geldt standaard een garantietermijn van 30 dagen.


Na lancering:

  1. De helpdesk dient voor gebruikersvragen, namelijk:

    • De vragen die een redacteur, hoofdredacteur of webadmin nog heeft bij het beheer van hun website. 

    • Vragen in verband met nieuwe mogelijkheden.

  2. Technische vragen moeten steeds geanalyseerd worden.

    • Vragen in kader van extra mogelijkheden moeten steeds door onze product owners en developers geanalyseerd worden.

      Indien het gaat over een mogelijkheid die door een defect niet langer mogelijk is, zal dit behandeld worden als een bug. Nieuwe mogelijkheden worden behandeld als een feature request.

  3. Technische bugs moeten steeds door een developer behandeld worden.

    1. Indien de bezoeker geen functionele problemen ervaart, wordt de bug opgenomen in de planning. Hierdoor zal deze opgelost worden tijdens een van de volgende releases.

    2. Indien de bezoeker wel functionele problemen ervaart maar er wel een alternatief gegeven kan worden, dan volgt deze bug ook hetzelfde release proces.

    3. Indien de bezoeker wel functionele problemen ervaart is het mogelijk dat de developers het issue als een hotfix behandelen, en dit dus sneller opgelost zal worden – nog voor de volgende ingeplande release.

  4. Visuele bugs:

    1. Indien deze veroorzaakt zijn door de release, dan worden deze gratis opgelost. Ze worden meegenomen in de planning volgens het FIFO-principe. (First in, first out)

    2. Indien de bug niet veroorzaakt is door een release, dan zijn de aanpassingen betalend.

  5. Aanpassingen aan de website zijn betalend en lopen via jouw supportpakket. Lees hier wat er allemaal mogelijk is met zo'n pakket.

    https://support.paddle.be/nl/support/solutions/articles/3000121235

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren