De volgende stappen leren hoe je dit kan toevoegen aan je website.

  1. Ga naar “inhoud” - “inhoud toevoegen”

  2. Klik op “Organisatiefiche” om een organisatie pagina aan te maken.

  1. Bij taal kies je in welke taal je de pagina wil aanmaken ( Automatisch ingesteld op Nederlands)

  2. Vul verder alle velden in die nodig zijn:

  • Titel van de organisatie

  • E-mailadres van de organisatie

  • Telefoonnummers van de organisatie

  • Eventueel faxnummer van de organisatie

  • BTW-nummer van de organisatie

  • Het gebouw waar de organisatie zich in bevindt

  • Het adres van de organisatie

  • Daarnaast is het ook mogelijk om de locatie van de onderneming weer te geven op een kaart

  • Aan de hand van de module openingsuren kan je openingsuren linken met je organisatie

  • Je kan aan de hand van de contactpersoon module ook manager toevoegen aan deze pagina door te zoeken op naam van de contactpersoon (enkel wanneer je eerder al een pagina aangemaakt hebt voor deze persoon )

  • Wanneer er een bovenliggende moederorganisatie bestaat kan je deze ook invullen  

  • Je kan een custom link toevoegen die op de website zal verwijzen naar een andere pagina binnen de website ofwel naar een externe website. Hieronder wordt een voorbeeld gegeven van een custom link.

  • Indien de organisatie nog een andere website heeft kan je deze website invullen 

  • Je kan de sociale media delen met de bezoekers

  • Een samenvatting meegeven waarin je een korte beschrijving kunt meegeven aan de bezoekers

  1. Klik op “Opslaan”