Zodra jouw project manager de gevraagde rol heeft aangemaakt, kan de rol gekoppeld worden aan een term uit de algemene woordenlijst.
1. Ga naar Structuur > Woordenlijsten > Algemene woordenlijst
2. Klik op bewerken naast de term die je wil toewijzen aan de rol
3. Scroll tot "Toegelaten rollen"
4. Vink je rol voor de groeps(hoofd)redacteur aan. Andere rollen hoef je hier niet aan te duiden
5. Sla de term op
Deze term is nu gekoppeld aan de rol. Accounts waaraan deze rol is toegekend kunnen nu enkel pagina's bewerken met deze tag uit de algemene woordenlijst. Pagina's die aangemaakt worden door deze gebruikers krijgen automatisch deze term mee.
Je kan meerdere termen koppelen aan 1 rol door de bovenstaande stappen te herhalen. Accounts waaraan deze rol is toegekend kunnen nu pagina's bewerken die 1 van beide termen toegekend gekregen hebben.
Wanneer ze een pagina aanmaken moeten ze minstens 1 van beide termen koppelen aan de pagina.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren