Categorieën toevoegen aan een FAQ-lijst

Gewijzigd op Thu, 29 Sep 2022 om 12:04 PM

Het is mogelijk om, na de configuratie van de FAQ module, verschillende categorieën toe te voegen aan de FAQ-lijst via de taxonomie


Volg de onderstaande stappen om categorieën te configureren in de FAQ lijst.

1. Ga naar Structuur en navigeer naar Taxonomie
2. Ga naar FAQ categorie en voeg een nieuw trefwoord toe. Een trefwoord is de naam van een categorie

3. Navigeer daarna naar Inhoud > Klik op de groene knop "Inhoud toevoegen" > Kies FAQ-lijst

4. Maak een FAQ lijst aan en vul alle verplichte velden in

5. Klik op FAQ toevoegen (blauwe knop)

6. Kies voor FAQ pagina en voeg een al aangemaakte FAQ-pagina toe of kies voor "eigen inhoud/custom input". Bij "eigen inhoud/custom input". Bij de laatste optie kan je zelf een nieuwe vraag en antwoord toevoegen?

6. Klik op categorie en voeg selecteer de juiste categorie



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren