De volgende stappen leren hoe je deze pagina kunt aanmaken:

  1. Ga naar Inhoud > Inhoud toevoegen > Medewerker

  1. Bij taal kies je in welke taal je de pagina wil aanmaken (Automatisch ingesteld op Nederlands)

  2. Vul verder alle velden in die nodig zijn:

    • Titel

    • Voornaam en achternaam

    • Functie

    • Koppel de medewerker aan de juiste dienst, je kan verschillende diensten toevoegen

    • Telefoonnummer (2 verschillende mogelijk maar niet verplicht

    • Locatie: adres ingeven of link naar campusplan

    • E-mailadres

    • Specialisaties

    • Hoofdafbeelding

    • Raadplegingen: Je kan aangeven wanneer een medewerker beschikbaar is om patiënten te ontvangen.


4. Plaats de pagina op de juiste plaats in de navigatie

  • scroll naar boven en kies in de rechterkolom voor menu-instellingen

  • Vink aan dat je een menulink wenst

  • Vul in en kies het juiste hoofdniveau

  • Klik op “Menulink toevoegen” indien de pagina meerdere keren in de navigatie moet staan.

  1. Wijzig de pagina naar de juiste status en klik op opslaan