Medewerker pagina maken

Gewijzigd op Fri, 23 Apr 2021 om 04:05 PM

De volgende stappen leren hoe je deze pagina kunt aanmaken:

  1. Ga naar Inhoud > Inhoud toevoegen > Medewerker

  1. Bij taal kies je in welke taal je de pagina wil aanmaken (Automatisch ingesteld op Nederlands)

  2. Vul verder alle velden in die nodig zijn:

    • Titel

    • Voornaam en achternaam

    • Functie

    • Koppel de medewerker aan de juiste dienst, je kan verschillende diensten toevoegen

    • Telefoonnummer (2 verschillende mogelijk maar niet verplicht

    • Locatie: adres ingeven of link naar campusplan

    • E-mailadres

    • Specialisaties

    • Hoofdafbeelding

    • Raadplegingen: Je kan aangeven wanneer een medewerker beschikbaar is om patiënten te ontvangen.


4. Plaats de pagina op de juiste plaats in de navigatie

  • scroll naar boven en kies in de rechterkolom voor menu-instellingen

  • Vink aan dat je een menulink wenst

  • Vul in en kies het juiste hoofdniveau

  • Klik op “Menulink toevoegen” indien de pagina meerdere keren in de navigatie moet staan.

  1. Wijzig de pagina naar de juiste status en klik op opslaan


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We waarderen uw moeite en we gaan proberen om het artikel te verbeteren