Opbouw van het dashboard

Gewijzigd op Wo, 6 Okt, 2021 om 5:32 PM





Het dashboard is opgedeeld in drie grote onderdelen:


  • Niet-ingeplande onderwerpen

  • Algemeen overzicht

  • Complexe kanalen


Niet-ingeplande onderwerpen


Wanneer je een onderwerp toevoegt, dan komt dat onderwerp in het overzicht van niet-ingeplande onderwerpen terecht. Dit is de eerste stap in de workflow van de content planner: het overzicht van onderwerpen die wachten om ingepland te worden. 


Algemeen overzicht


Hier krijg je een beeld van alle onderwerpen die ingepland zijn. Je ziet er ook de bijbehorende tag, de datum van het onderwerp, het kanaal dat gekoppeld (=ingepland) is aan het onderwerp, de verantwoordelijke van het kanaal, de deadline voor publicatie op het kanaal en de status. 


Op elk van de kolommen kan je filteren zodat je een gepersonaliseerd overzicht krijgt. 


Complexe kanalen


Een complex kanaal is een communicatiekanaal dat meerdere stappen (milestones) nodig heeft vooraleer je een onderwerp kan publiceren. Een typisch voorbeeld is een gedrukte publicatie, waarbij de tekst naar de drukker moet maar daarvoor nagelezen en vertaald worden. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren