Hoe kan ik de mail wijzigen die verzonden wordt?

Gewijzigd op Wed, 17 Jan 2024 om 02:47 PM

Je kan de mails wijzigen die verstuurd worden als iemand een account aanmaakt. Een webadmin kan daarvoor de volgende stappen ondernemen:


  1. Ga naar Instellingen > Paddle CMS Platform > Paddle modules
  2. Kies voor Gebruikersbeheer - Gebruikersregistratie profiel
  3. Hier kan je elke e-mail aanpassen. Je kan gebruik maken van verschillende tokens:
    • [user:display-name] : de voornaam en achternaam van de gebruiker
    • [user:account-name] : de gebruikersnaam van de gebruiker
    • [user:edit-url] : de URL om een gebruiker aan te passen (stuur dit enkel mee in mails naar je webadmin)
    • [user:one-time-login-url] : de one time login URL die de bezoeker eenmalig kan gebruiken om in te loggen
    • [site:name] : de naam van jouw website
  4. Vergeet niet om op te slaan via "Instellingen opslaan"

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren